Bringing Out the Dead
Sheriff Forbes delivers disturbing news to Alaric and Elena about a recent murder weapon, and Caroline is heartbroken when she's unable to stop a tragedy from unfolding. Stefan turns to Bonnie and Abby for help killing Klaus, and Damon asks an old friend.