Builder Drab to Coastal Fab
Despite being in a high-demand neighborhood, a couple's boxy home with its original '90s materials needs a major update to sell. Lyndsay and Leslie put a premium on big impact spaces with a modern coastal vibe in hopes of bringing in million-dollar bids.