Two-Bedroom Dilemma
Siblings struggling to sell their sister's home need Lyndsay and Leslie's expertise. The twins redefine the dated two-bedroom rambler into a modern three-bedroom farmhouse with a deck that will be enjoyed even on a rainy Pacific Northwestern day.