A Baker's Perfect Kitchen
Two former bakers are moving to Atlanta to be closer to their grandchildren. Ty Pennington proposes an in-law suite at their daughter's house, while Sabrina Soto plans to renovate a new home, but they both aim to win the couple over with an ideal kitchen.