Yeehaw Cowgirl
With a pending world tour and country music on the brain, Trixie heads to Pioneertown for inspiration from fellow musician Orville Peck. Then for the seal of approval, Trixie reveals the Yeehaw Cowgirl room to celebrity and Texas native Brittany Broski.