Gwen Scary, Gwen Lost
When Chef discovers his spooky Halloween pranks have never scared the kids, he's devastated. Determined to get them this year, he agrees to hand over full control of his pranking to Gwen. Her plan turns out far spookier then Chef ever hoped.