Bunny Raven ... or ... How to Make a Titananimal Disappear
With the wave of his wand, The Amazing Mumbo sucks the Titans into his hat, where they discover a magical world of weirdness. In this world, Mumbo's holding all the cards. He changes the Titans into animals and takes away their powers.