Vacation Nation
Alex Guarnaschelli asks the chefs to make beach vacation dishes, but one chef's creation misses the boat. Then, the chefs take a culinary trip to the Midwest with comfort dishes, and the final two channel the great outdoors with glamping-style dishes.