Brain Meets Brawn; Meet Minerva
In their latest attempt to take over the world, "Brain Meets Brawn" when Pinky and The Brain meet Dr. Jekyll. Another meeting ends in disaster when a goofy dachshund is instructed to bring back the pelt of Minerva Mink in "Meet Minerva."