Brilliant Number One
Space Ghost pays homage to his boss by referring to Peter Fonda as Ted Turner's brother-in-law. Fonda demands to have eyes drawn on Space Ghost, causing blindness for him. Buzz Aldrin admits he has landed on the moon and not Ghost Planet.