Crossing the Line
Sunhe and Angelica are caught off guard by an unexpected announcement. Karla and Rykia grill Rasheed's girlfriend with inappropriate questions. Kathy and Cristina celebrate Halloween. Lisa inseminates Lauren behind her wife's back.