The Elephant in the Room
Kody and Robyn reunite with Janelle and Christine on a family video call to reveal the gender of Mykelti's twins. In Parowan, Meri continues to struggle with the decision about her marriage. Then, Christine and Janelle head out on a road trip to Idaho.