Shasha vs. Milo
Shasha and Milo face off when Milo accepts a deal with Luca to get answers about the Guardians' past. Luca unleashes a cat conversion ray on the humans of Crescent Island, and the Guardians' loyalties are tested to breaking point in a final battle.