Selena + Claudette
Selena Gomez and Chef Claudette Zepeda prepare a Mexican feast for the holidays. Claudette takes Selena back to her roots with a festive menu of Tamales, Roast Ham with Salsa Matcha, Charred Poblano Rice and a Mexican twist on a historic salad.