Joel Hurwitz
From the geniuses in the Robot Chicken writers' room, we bring you -- uh oh, Skipper, that is not Barbie's bus. The Purge is on, and the unbreakable laws are broken! The battle of the Ex Ex's? Is it The Predator or The Bachelor or both?