Skyview Los Alamos
The Skyview was once a dilapidated eyesore with haunted house vibes perched atop a hill overlooking the Santa Ynez Valley in Los Alamos, California. Then, owner Kimberly Walker remodeled the property from the inside out to create a wine country sanctuary.