Mission Poppletoise
On today’s poptastic adventure, Hooper finds a Poppletoise on the beach! As the Poppletoise leaves for the ocean, the friends discover she also has Poppletoise eggs. But when the eggs start to hatch while she’s away, can the friends find her in time?