Tiny Escape
Polly goes on a tiny adventure to free her pocket-sized friends from Ms. Fuss' desk drawer. When Polly learns that her teacher has lost her lucky dancing shoes, she devises a plan to find Ms. Fuss' shoes, just in time for the dance competition.