Suffering in Paradise
In 1998, Paloma, Silvana, Meire, and Maria Lúcia find that they fell victims of placebos distributed as contraceptives. Amidst pregnancies and social prejudices, their stories reveal the beginnings of one of Brazil's biggest scandals.