Help! Mom Is Coming Home!
The Fairy is desperate -- her strict mother is coming to visit! In total distress, the Fairy asks Pinocchio and Freeda for help. Amid fun challenges to test mother and daughter with and without magic, the two friends will manage to get them to get along!