Mr. Cat's Café
Peppa is on a play date with Candy Cat at Mr. Cat's Café. As they draw, they watch each customer order all sorts of different orders. Candy shows Mr. Cat the drawings they've done of everyone, and he hangs the drawings for everyone to see.