Angry Andy
Andy returns from his romantic quest to find his manhood in jeopardy. As he and Nellie duke it out over the manager’s chair, co-workers share unwelcome advice on how to, perform. Meanwhile, Kelly is torn between the perfect man and not-so-perfect Ryan.