Job Fair
Jim hits the links with Andy and Kevin to try and land his biggest client ever. Meanwhile, Michael sets up a booth at a local job fair, which happens to be at Pam's alma mater, to find "the best and the brightest" for Dunder-Mifflin's summer internship.