14 and Looking for Mr. Right
Priscilla, a 14-year-old Gypsy girl, is a fully trained Gypsy wife. Now all she needs is a husband. Priscilla's family spends big money on a Sondra Celli dress in the hopes of finding a suitable Gypsy bachelor.