Lucas' Journey
Living on a homestead with his family, Lucas wants to spread his wings and fly, but at 600 pounds, he can't take off. All he does is eat and game, and if he wants to leave the nest and live a normal life, he needs Dr. Now's help to lose over 400 pounds.