White Lightning Wars
Mark and Jeff feel the heat as the law closes in. Tim's plan to give a backwoods makeover to Troy's distillery will cost him big. The law cracks down on Josh and Bill, and Tickle flirts with disaster as he tries to sell his Kentucky-made white lightning.