Above the Law
As the Maggie Valley moonshine market shifts in favor of Richard and Craig's recipes, Mike and Jerry devise a plot to push the newcomers out of town. Mark and Digger convince Killer Beaz to take on the riskiest parts of Mark's illicit activities.