It Takes Amanda
Amanda returns to the mountains to help Mark and Huck crack the recipe for making shine from a rare breed of corn. Tim gets hands-on making old-school mezcal with volcanic rock and a horse-drawn stone wheel. Mike and Jerry attempt to make gin from quinoa.