Muddy Payday (Part 2 of 207)
Klump returns to the Fired Up Garage to find the Jeep Willy painted the wrong color. Then, Thomas and Tom make a deal on a vintage, 1964 GTI and attempt to trick Klump into thinking they are building the vehicle.