The '71 Holy Grail Cuda/Goodbye Little Richard
While the guys work on tearing down the 1971 Barracuda, Scot and Austin arrive to see if the crew needs help juggling two big projects. Thomas and Tom flip a 1951 Chevy truck, and Tom says goodbye to the shop rooster.