The Ultimate Bachelor Pad in Dunwoody
A bachelor is looking for a place near family, and when a house in the perfect location hits the market, he jumps at the opportunity. Egypt and Mike look to renovate the dated home and deliver on all his must-haves, including plenty of space to entertain.