To Sell or Not to Sell
Matt surprises Amy with an offer to buy the north side of the farm, but she struggles to meet his deadline. Zach and Tori plan for a low-key Christmas as they adjust to life with baby Lilah, but Matt makes sure Jackson has the full holiday experience.