God Doesn't Make Mistakes
Amy, Chris and her kids are enjoying an old-fashioned Michigan summer on the lake to celebrate Amy's dad turning 90! Matt enjoys the peace and quiet of being alone on the farm but still anxiously awaits Amy's decision about the property.