Blindsided & Divided
Lindsey is blindsided by Blaine. Shawn flips out when Sara reveals the truth. Puppy ditches Eric. Aris loses it when Cameron goes M.I.A. Brittany and Marcelino's date night goes south. Tayler goes into labor.