Most Wanted
Daonte freaks out when the cops are on Lindsey's tail. Shawn's exes threaten his wedding. Kevin's ex confronts him about Tiffany. Chance surprises Tayler. Puppy questions Eric's intentions. Chazz hopes a sexy night out with Branwin causes sparks.