Confessions of a serial liar
Shawn’s shocking confession stuns Sara. Britney busts in on Ray. Lisa catches Stan in a lie. After her husband fails the lie detector, Lacey reaches out to her ex, John. A surprising email sends Brittany looking for answers about her past.