Assault
Gojo is attacked by the special grade cursed spirit, Jogo. After launching several attacks, Jogo comes face to face with Gojo's strength. Gojo returns to Jujutsu High and easily picks up mid-training Itadori, which causes Jogo's anger to erupt.