By Land, Sea or Zoom
Josh Gates explores the edges of our world and outer space as he talks to Laurence Fishburne of "The Matrix," adventurer Ranulph Fiennes and NASA astronauts Bob Behnken and Doug Hurley. Josh takes on the urban jungle in a new way -- as a dog musher.