Johnny on ice/Robo-Mama/20000 Leagues Over My Head
Johnny gets buried by an avalanche and is thought to be the missing link. Then, Mama sends away for a robot mother to take care of Johnny while she's off at a high-stakes bingo tournament. Finally, Johnny's sucked underwater by a riptide.