Masked Murderer
After the murder of a beloved family man in Florida, John profiles the mysterious accused killer, John Galvao-Sahb. Callahan heads to Los Angeles to help police with a twisted case of child sexual abuse allegedly perpetrated by Dublas Gonzalez.