Metamorphosis vs. Race Girl
Hot Wheels superfans Kris Parker and Lauren Partin face off in transforming an ordinary vehicle into an extraordinary Hot Wheels showstopper, inspired by their personal stories, interests and pop culture touchstones. Rutledge Wood hosts.