Basement and Playroom Hot Mess
Jaeda's house lacks storage, so the basement is her dumping ground. Jason and Kelly's playroom is overflowing with toys, but Kelly struggles with their sentimental value. Organization expert Cas Aarssen helps both families get their spaces back on track.