One if by River, Two if by Air
An aerial supply mission faces turbulent skies as Marty breaks ground on massive foundation posts for his cabin. Misty and Maciah begin an innovative greenhouse that requires lumber, but Matt and Katie must first troubleshoot the new sawmill.