Holiday Open House
To honor the tradition of the holiday open house, Jesse Palmer asks the 12 bakers to create cheese ball desserts. Then, host gifts are the theme as the bakers create holiday bark inspired desserts for judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller.