Pirates of the Tundra
Hunter fires up the Black Pearl and runs dirt for the first time this season but then is quickly fixing leaks and pump problems. Falling behind on his 1,000-ounce goal, Todd is desperate to find better paydirt and chases an old-time miner's drift.