Let Them Eat Pie
Professor Pyg continues to torment Gotham City, involving Jim Gordon whenever possible. Sofia and Penguin prepare for a fundraiser, but things hit a snag when Professor Pyg shows up as the chef. Bruce’s partying affects his relationship with Alfred.