Brunching at Bernie's
Molly Yeh sets out to create the ultimate brunch menu for the new restaurant. She fixes a full plate of Eggs Bernadette, House Breakfast Sausage and a Gigantic Frosted Cardamom Roll. For brunch cocktails, Molly pours her refreshing Rhubarb Basil Shrub.