A Long Ladder
In the aftermath of a tragedy, George makes a deal to help Bertha. Peggy gets an assignment from publisher T. Thomas Fortune, but a dinner with her parents ends on a sour note. Marian learns more about the mysterious Mrs. Chamberlain.