Kids' Gingerbread House Party
Giada De Laurentiis throws her daughter, Jade, a party where everyone gets to make their own gingerbread house. She serves kids' treats like S'more Popcorn, Pizza Grilled Cheese, Veggie Forest with Ranch Dip and Frozen Hot Chocolate Affogatos.