Trans-Am Tragedy
Mike's classic 1977 Pontiac Firebird Trans Am needs a complete interior rebuild, a ton of engine work -- and maybe a little nitrous. The Garage Squad steps in to rescue this icon of the 1970s from a fate worse than disco.